Välkommen till RocknRoll-Farsans blogg



söndag 16 maj 2010

Jävla träningsvärk

Va fan, nu får jag skriva inlägget igen, blev fel när jag skulle lägga upp det.

Träningsvärken är kvar. I torsdag provade jag ett nytt gym där dom hade en maskin som tränade insidan av låren. Sån har jag ju tränar med för flera år sedan så jag körde den och tog i. Sen vaknade jag i fredags och jag var lite öm o stel i benen men det var helt ok. Lörsags morgon bvaknade jag helstel och grova smärtor, shit vad ont. Jag kom ut en gång under dagen då jag och Elsa tog oss ut i solen, men min gångstil var mer som jag skitit ner mig. direkt marken sluttade lite uppåt så kved jag stilla för mig själv. När natten kom så vaknade jag ett antal gånger för mina ben ömmade. Nu idag är jag fortfarande stel men jag känner jag kan röra mig lite mer. Smärtan hugger inte in liga hårt som förut. Men det är fortfarande klart värre än i fredags.
Tips, även om det gör ont använd inte liniment högt upp på insidan av låren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar